Chcesz zacząć ćwiczyć regularnie

👉Chcesz zacząć ćwiczyć regularnie, ale nie wiesz jak to zrobić aby chciało się chcieć i skąd wziąć na to czas?

🤔Gdyby porównać to wyzwanie do pieczenia ciasta, to należy znaleźć przepis, przygotować składniki i wykonać, tak?
Wystarczy spróbować, nawet jeśli jeszcze nigdy nie robiłaś ciasta.

🙏Sprawdź czy ten przepis jest dla Ciebie.

💪10-30 MINUT AKTYWNOŚCI FIZYCZNEJ KAŻDEGO DNIA na przykładzie jogi.
Można zastąpić inną aktywnością, którą lubisz.
Jeśli nie znasz jogi, spróbuj koniecznie!

1. Składniki:
– mata do ćwiczeń
– sportowe ubranie
– telefon z alarmem i internetem

2. Przygotowanie:
Zaplanuj o której musisz wstać, aby zyskać dodatkowe 10 minut rano.
Wykonaj wieczorem co możliwe, aby zaoszczędzić Twój czas o poranku, np. prasowanie.
Przygotuj wieczorem ubranie do ćwiczeń, matę, a telefon z alarmem możesz zostawić w takim miejscu, abyś musiała wstać żeby go wyłączyć 😉
Wybierz i zapisz na playliście na YT filmiki z jakimi chciałbyś ćwiczyć, np.
💪Joga dla początkujących – zdrowy kregosłup
https://www.youtube.com/watch?v=kF9Qdx2MP5o&t=431s
💪Poranna joga na dzień dobry:
https://www.youtube.com/watch…
💪Na ratunek plecom:
https://www.youtube.com/watch?v=8R2HTKI68WA&t=191s
💪 Moja playlista:
https://www.youtube.com/playlist…

3. Wykonanie
Wstań rano, wykonaj wybraną jogę według instrukcji.
Zrób tak codziennie przez 3 dni, prawdopodobnie w 4 dniu wstaniesz z radością wykonać ćwiczenia, a następnie zaczniesz próbować innych ćwiczeń Gosi lub kogoś innego.
Proponuję ćwiczyć codziennie 5-7 razy w tygodniu, coś małego i lekkiego, aby stało się nawykiem.

👉Jeśli poczujesz się dobrze z jogą warto zapisać się na profesjonalne zajęcia, aby nauczyć się jak wykonywać ćwiczenia prawidłowo.

🙏Daj znać w komentarzu czy podejmujesz 3 – dniowe wyzwanie

💪Powodzenia!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *